Skuteczny sprzedawca
Dla kogo jest dedykowane?
Szkolenie sprzedażowe ,,Skuteczny sprzedawca" zostało stworzone z myślą o profesjonalistach z obszaru sprzedaży, zarówno dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę, jak i dla doświadczonych ekspertów sprzedaży. Celem tego szkolenia jest rozwijanie umiejętności sprzedażowych oraz dostarczanie praktycznych narzędzi i strategii, które pomogą uczestnikom osiągnąć sukces w dziedzinie sprzedaży.
Cel i zakres
Psychologia sprzedaży
- Zrozumienie potrzeb klienta.
- Budowanie pozytywnych relacji z klientem.
- Skuteczna komunikacja i aktywne słuchanie.
Techniki prezentacji produktu/usługi
- Opracowywanie klarownych i atrakcyjnych prezentacji.
- Dostosowywanie przekazu do różnych typów klientów.
- Wykorzystanie mediów i narzędzi wizualnych.
Zarządzanie czasem i priorytetami w sprzedaży
- Planowanie działań sprzedażowych.
- Skuteczne wykorzystanie czasu na spotkania z klientami.
- Priorytetyzacja zadań.
Skontaktuj się z nami:
Nasi Klienci
Negocjacje handlowe
- Techniki negocjacyjne.
- Rozwiązywanie konfliktów i przeciwdziałanie obiekcjom klientów.
- Tworzenie sytuacji win-win.
Nowoczesne narzędzia sprzedażowe
- Wykorzystanie technologii w procesie sprzedaży.
- Analiza danych i raportowanie.
- Automatyzacja działań sprzedażowych.
Budowanie lojalności klienta
- Programy lojalnościowe.
- Obsługa posprzedażna i relacje z klientem po zakupie.
- Rozpoznawanie potrzeb klientów na przyszłość.
Jak wygląda szkolenie?
- Czas trwania: 2 dni (10-14 godzin)
- Format: Interaktywne warsztaty, studia przypadków, symulacje
Agnieszka Szczepkowska
Ekspert ds. sprzedaży, budowania marki i szkoleń. Doświadczenie zawodowe zdobyła w Deutsche Banku, opiekując się portfelem klientów biznesowych. Tworzyła i wdrażała programy szkoleniowe dla pracowników sprzedaży w londyńskiej sieci restauracyjnej. Wprowadzała strategie wizerunkowo-marketingowe dla brytyjskich i francuskich brandów branży finansowej i hotelarskiej oraz korporacji farmaceutycznej.
Korzyści dla Twojej firmy
- Efektywne wykorzystanie narzędzi sprzedażowych: praktyczne wskazówki dotyczące wybierania i skutecznego wykorzystywania narzędzi sprzedażowych.
- Doskonalenie etapów procesu sprzedażowego: jak identyfikować i optymalizować kluczowe etapy procesu sprzedażowego i wpływ procesów na to co przyczyni się do zwiększenia efektywności pracy.
nasza ofertaNasza oferta
Wybierz jeden z trzech najczęściej wybieranych kierunków współpracy przez naszych klientów lub skontaktuj się z nami byśmy dopasowali optymalne rozwiązanie dla Ciebie. Umów się na bezpłatną konsultację: telefonicznie pod numerem 577 672 780, mailowo vnav@vnav.pl lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.
Najnowsze na blogu
Business Intelligence dla małych firm
Współczesne narzędzia BI umożliwiają...
Zobacz więcejJak wizualizacja danych zmieniła firmę produkcyjną?
Nasz klient zmagał się z wyzwaniami...
Zobacz więcejJak analizować ryzyko?
Odkryj kolejną część serii o bezpiecznej firmie i główny problem...
Zobacz więcej