SKUTECZNY SPRZEDAWCA
Dla kogo jest dedykowane:
Szkolenie "Skuteczny Sprzedawca" zostało stworzone z myślą o profesjonalistach z obszaru sprzedaży, zarówno dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę, jak i dla doświadczonych ekspertów sprzedaży. Celem tego szkolenia jest rozwijanie umiejętności sprzedażowych oraz dostarczanie praktycznych narzędzi i strategii, które pomogą uczestnikom osiągnąć sukces w dziedzinie sprzedaży.
Cel i zakres:
- Psychologia sprzedaży:
- Zrozumienie potrzeb klienta.
- Budowanie pozytywnych relacji z klientem.
- Skuteczna komunikacja i aktywne słuchanie.
2. Techniki prezentacji produktu/usługi:
- Opracowywanie klarownych i atrakcyjnych prezentacji.
- Dostosowywanie przekazu do różnych typów klientów.
- Wykorzystanie mediów i narzędzi wizualnych.
3. Zarządzanie czasem i priorytetami w sprzedaży:
- Planowanie działań sprzedażowych.
- Skuteczne wykorzystanie czasu na spotkania z klientami.
- Priorytetyzacja zadań.
4. Negocjacje handlowe:
- Techniki negocjacyjne.
- Rozwiązywanie konfliktów i przeciwdziałanie obiekcjom klientów.
- Tworzenie sytuacji win-win.
5. Nowoczesne narzędzia sprzedażowe:
- Wykorzystanie technologii w procesie sprzedaży.
- Analiza danych i raportowanie.
- Automatyzacja działań sprzedażowych.
6. Budowanie lojalności klienta:
- Programy lojalnościowe.
- Obsługa posprzedażna i relacje z klientem po zakupie.
- Rozpoznawanie potrzeb klientów na przyszłość.
Jak wygląda szkolenie?
- Czas Trwania: 2 dni (10-14 godzin)
- Format: Interaktywne warsztaty, studia przypadków, symulacje
Korzyści dla Twojej firmy:
- Efektywne wykorzystanie narzędzi sprzedażowych: praktyczne wskazówki dotyczące wybierania i skutecznego wykorzystywania narzędzi sprzedażowych.
- Doskonalenie etapów procesu sprzedażowego: jak identyfikować i optymalizować kluczowe etapy procesu sprzedażowego i wpływ procesów na to co przyczyni się do zwiększenia efektywności pracy.
Nawigacja
Poproś o ofertę szkolenia
Agnieszka Szczepkowska
Ekspert ds. sprzedaży, budowania marki i szkoleń. Doświadczenie zawodowe zdobyła w Deutsche Banku, opiekując się portfelem klientów biznesowych. Tworzyła i wdrażała programy szkoleniowe dla pracowników sprzedaży w londyńskiej sieci restauracyjnej. Wprowadzała strategie wizerunkowo-marketingowe dla brytyjskich i francuskich brandów branży finansowej i hotelarskiej oraz korporacji farmaceutycznej.
nasza ofertaNasza oferta
Wybierz jeden z trzech najczęściej wybieranych kierunków współpracy przez naszych klientów lub skontaktuj się z nami byśmy dopasowali optymalne rozwiązanie dla Ciebie. Umów się na bezpłatną konsultację: telefonicznie pod numerem 577 672 780, mailowo vnav@vnav.pl lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.
Nasi Klienci
Najnowsze na blogu
Jak efektywnie zarządzać procesami biznesowymi?
Co sprawia, że jedno szkolenie zostaje zapamiętane na długie lata,...
Zobacz więcejKim właściwie jest HR business partner?
Co sprawia, że jedno szkolenie zostaje zapamiętane na długie lata,...
Zobacz więcejWyprzedź konkurencję dzięki wiedzy praktyków – szkolenia biznesowe
Co sprawia, że jedno szkolenie zostaje zapamiętane na długie lata,...
Zobacz więcej