Zarządzanie rentownością
Zarządzanie rentownością to obszar, gdzie wydawałoby się kluczowe pytania dla biznesu powodują największe problemy z odpowiedzą.
Kluczowym elementem w zarządzaniu rentownością jest umiejętność identyfikowania i eliminowania marnotrawstwa.
Peter Drucker
Jak rentowne są nasze produkty i usługi?
Która grupa produktów jest najbardziej rentowna? Które rynki są dla nas najkorzystniejsze marżowo?
Na ile inflacja i korekta cen a na ile ilość sprzedanych produktów zwiększyła przychód?
Jak dzielić koszty stałe i administracyjne by zweryfikować pełną rentowność?
Jak analizować rentowność w procesie budżetowania i weryfikacji odchyleń budżetowy?
Jak skutecznie wpływać na rentowność usług i produktów?
Nasi eksperci z dziedziny finansów posiadają praktyczną wiedzę jak definiować i liczyć rentowność oraz przede wszystkim jak aktywnie wpływać na wzrost rentowności.
Jeżeli poszukujesz transparentności w rentowności Twoich produktów lub usług skontaktuj się z naszym ekspertem - umów się na bezpłatną konsultację byśmy dowiedzieli się jak możemy Ci w tym pomóc. Zadzwoń, napisz na adres finanse@vnav.pl lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.
Rynek może pozostawać irracjonalny dłużej niż możesz pozostać płynny.
John Maynard Keynes
Chcesz lepiej zarządzać finansami w swojej firmie? Umów się na darmową konsultację byśmy dowiedzieli się jak możemy Ci pomóc. Zadzwoń, napisz na adres finanse@vnav.pl lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.
nasza ofertaNasza oferta
Wybierz jeden z trzech najczęściej wybieranych kierunków współpracy przez naszych klientów lub skontaktuj się z nami byśmy dopasowali optymalne rozwiązanie dla Ciebie. Umów się na bezpłatną konsultację: telefonicznie pod numerem 577 672 780, mailowo vnav@vnav.pl lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.
Nasi Klienci















Najnowsze na blogu
Sukcesja w polskiej firmie
Dowiedz się, jak przeprowadzić w dobry sposób proces sukcesji w...
Zobacz więcejMotywatory – co motywuje pracowników
Dowiedz się jak zmotywować pracowników w Twojej firmie do pracy,...
Zobacz więcejNasz klient: case study firma handlowa
Przeczytaj case study ze współpracy z naszym klientem, firmą z...
Zobacz więcej