Automatyzacja sprzedaży
Dobrze zdefiniowane procesy jesteśmy w stanie automatyzować. Nic tak nie wpływa na efektywność firmy jak moment gdy pewne czynności dzieją się samoistnie. Dzięki automatyzacji zyskujemy:
- przyśpieszenie cykl procesu sprzedaży np. generowania potwierdzeń, ofert, zleceń, przydzielanie zadań w procesie
- wzrost zadowolenia klienta lub potencjalnego klienta – informacja lub część informacji trafia do niego automatycznie
- koncentracja pracowników na zaawansowanych wymagających kompetencji zadaniach, a nie na prozaicznych czynnościach
- wyszukiwanie informacji w internecie, kluczowych dla procesu sprzedaży
Jakie są korzyści z optymalizacji procesów sprzedażowych?
Po pierwsze obserwujemy, ze główną korzyścią jest zdefiniowanie tego co do tej pory działało intuicyjnie. Szczególnie przy rozbudowie zespołu sprzedażowego pozwala nowym pracownikom na znacznie szybsze pełnowymiarowe zaangażowanie.
Wielokrotnie zobaczyliśmy, że optymalizacja procesów znacznie podnosi wydajność pracy zespołu i mamy na koncie zwielokrotnienie przychodów bez konieczności dotrudniania handlowców. W połączeniu ze zmianami systemu motywacyjnego daje to często korzyść zgodną z zasadą win-win – handlowcy zarabiają więcej, a firma ma większy przychód.
nasza ofertaNasza oferta
Wybierz jeden z trzech najczęściej wybieranych kierunków współpracy przez naszych klientów lub skontaktuj się z nami byśmy dopasowali optymalne rozwiązanie dla Ciebie. Umów się na bezpłatną konsultację: telefonicznie pod numerem 577 672 780, mailowo vnav@vnav.pl lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.
Nasi Klienci
Najnowsze na blogu
Kim właściwie jest HR business partner?
Co sprawia, że jedno szkolenie zostaje zapamiętane na długie lata,...
Zobacz więcejWyprzedź konkurencję dzięki wiedzy praktyków – szkolenia biznesowe
Co sprawia, że jedno szkolenie zostaje zapamiętane na długie lata,...
Zobacz więcejCo to jest BI, czyli trochę o technologiach analitycznych
Business intelligence - Co to jest BI czyli trochę o...
Zobacz więcej