Negocjacje
Adresaci szkolenia
☑ Menedżerowie średniego i wyższego szczebla
☑ Negocjatorzy
☑ Doradcy
☑ Politycy
Cele szkolenia
☑ Nabycie umiejętności w zakresie przygotowania i prowadzenia negocjacji
☑ Identyfikacja i radzenie sobie z wpływem i manipulacją
Program szkolenia
☑ Specyfika procesu negocjacyjnego
☑ Charakterystyka drugiej strony w negocjacjach. Profilowanie i diagnoza potencjału negocjacyjnego. Rodzaje negocjatorów, negocjacji i sytuacji.
☑ Negocjacyjne cele i scenariusze
☑ Budowanie zespołu negocjacyjnego
☑ Planowanie i etapy procesu negocjacyjnego. Przygotowanie do skutecznego prowadzenia negocjacji.
☑ Identyfikowanie prawdziwych oczekiwań i żądań
☑ Przedstawianie stanowiska
☑ Przekonywanie
☑ Elastyczność i granice w negocjacjach
☑ Interesy negocjacyjne i budowanie przewagi
☑ Zadawanie pytań
☑ Różne sposoby komunikacji, prezentacji, prowadzenia rozmowy
☑ Aktywne słuchanie i operowanie głosem.
Skontaktuj się z nami:
Nasi Klienci
☑ Komunikacja niewerbalna, czyli kontrolowanie niekontrolowalnego
☑ Ustępstwa
☑ Domykanie
☑ Zamknięcie i renegocjowanie.
☑ Socjotechniki, manipulacja, perswazja i wpływ w negocjacjach. Techniki i kontrtechniki.
☑ Deprecjonowanie i pozostawianie w strefie niepewności
☑ Iluzja kontroli
☑ Zarządzanie emocjami
☑ Strategie i techniki negocjacyjne w zależności od rodzaju negocjacji i na różnych etapach
☑ Różnice kulturowe, a negocjacje
☑ Różnice lingwistyczne w negocjacjach
☑ Budowanie zaufania i relacji w negocjacjach
☑ Nie zawsze win-win
☑ Trudne sytuacje oraz pułapki i wychodzenie z nich. Błędy w negocjacjach. Paradygmaty, postawy, przekonania, mity.
☑ Konteksty negocjacyjne i budowanie autorytetu
☑ Kondycja fizyczna i umysłowa.
☑ Negocjacje wielostronne.
Korzyści ze szkolenia
Specyfika procesu negocjacyjnego
Zrozumiesz kluczowe elementy procesu negocjacyjnego i nauczysz się jak je wykorzystać.
Charakterystyka drugiej strony w negocjacjach
Profilowanie i diagnoza potencjału negocjacyjnego. Poznasz różne rodzaje negocjatorów, negocjacji i sytuacji.
Negocjacyjne cele i scenariusze
Opracujesz skuteczne cele negocjacyjne i przygotujesz się do różnych scenariuszy.
Budowanie zespołu negocjacyjnego
Dowiesz się, jak skutecznie zbudować zespół negocjacyjny i wykorzystać jego potencjał.
Planowanie i etapy procesu negocjacyjnego
Przygotowanie do skutecznego prowadzenia negocjacji, identyfikacja prawdziwych oczekiwań i żądań.
Przedstawianie stanowiska
Opanowanie technik prezentacji własnego stanowiska i przekonywania.
Elastyczność i granice w negocjacjach
Zdobycie umiejętności elastycznego podejścia do negocjacji i określenia granic.
Interesy negocjacyjne i budowanie przewagi
Pozyskanie umiejętności budowania przewagi poprzez identyfikację interesów negocjacyjnych.
Zadawanie pytań
Nauka skutecznego zadawania pytań w trakcie negocjacji. Różne sposoby komunikacji, prezentacji, prowadzenia rozmowy: opanowanie różnych technik komunikacji w kontekście negocjacyjnym.
Zbigniew Brzeziński
Wieloletnie międzynarodowe doświadczenie zdobył, zarządzając między innymi organizacjami liczącymi kilkanaście tysięcy ludzi w różnych branżach oraz globalnych firmach doradczych. Od przeszło 25 lat zajmuje się także pozyskiwaniem i analizą informacji, analizą ryzyk i negocjacjami. Doradza administracji rządowej, wojsku i organizacjom (właścicielom, zarządom) planującym ekspansję lub działającym na rynkach podwyższonego ryzyka. Koncentruje się głównie na opracowywaniu i implementacji strategii, zarządzaniu zmianą, głębokich restrukturyzacjach oraz fuzjach i przejęciach. Przeprowadza szkolenia w obszarach: zarządzanie, przywództwo, efektywność, komunikacja, interkulturowe, sytuacje kryzysowe, ryzyko, procedury bezpieczeństwa, pozyskiwanie i analiza informacji oraz bezpieczeństwo operacji.
Aktywne słuchanie i operowanie głosem
Doskonalenie umiejętności aktywnego słuchania i wykorzystywania głosu w negocjacjach.
Ustępstwa i domykanie
Zdobycie wiedzy na temat skutecznego ustępowania i domykania negocjacji.
Zamknięcie i renegocjowanie
Nauka efektywnego zamykania negocjacji oraz umiejętność renegocjacji umów.
Socjotechniki, manipulacja, perswazja i wpływ w negocjacjach
Pozyskanie umiejętności rozpoznawania i przeciwdziałania technikom manipulacyjnym.
Zarządzanie emocjami
Opanowanie technik zarządzania emocjami w trakcie negocjacji.
Strategie i techniki negocjacyjne
Zdobycie wiedzy na temat różnych strategii i technik negocjacyjnych stosowanych na różnych etapach negocjacji.
Różnice kulturowe, a negocjacje
Zrozumienie wpływu różnic kulturowych na proces negocjacyjny.
Różnice lingwistyczne w negocjacjach
Nauka radzenia sobie z różnicami lingwistycznymi w kontekście negocjacyjnym.
Budowanie zaufania i relacji w negocjacjach
Pozyskanie umiejętności budowania trwałych relacji w trakcie negocjacji.
Nie zawsze win-win
Zrozumienie, że nie zawsze możliwe jest osiągnięcie porozumienia typu win-win.
Trudne sytuacje oraz pułapki i wychodzenie z nich
Nauka radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i unikanie pułapek negocjacyjnych.
Błędy w negocjacjach
Analiza błędów popełnianych w trakcie negocjacji i nauka unikania ich.
Paradygmaty, postawy, przekonania, mity
Zrozumienie wpływu paradygmatów, postaw, przekonań i mitów na negocjacje.
Konteksty negocjacyjne i budowanie autorytetu
Zdobycie umiejętności budowania autorytetu w kontekście różnych sytuacji negocjacyjnych.
Kondycja fizyczna i umysłowa
Zrozumienie wpływu kondycji fizycznej i umysłowej na skuteczność negocjatora.
Negocjacje wielostronne
Nauka negocjacji w sytuacjach, gdzie uczestniczy wielu negocjatorów.
nasza ofertaNasza oferta
Wybierz jeden z trzech najczęściej wybieranych kierunków współpracy przez naszych klientów lub skontaktuj się z nami byśmy dopasowali optymalne rozwiązanie dla Ciebie. Umów się na bezpłatną konsultację: telefonicznie pod numerem 577 672 780, mailowo vnav@vnav.pl lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.
Najnowsze na blogu
Business Intelligence dla małych firm
Współczesne narzędzia BI umożliwiają...
Zobacz więcejJak wizualizacja danych zmieniła firmę produkcyjną?
Nasz klient zmagał się z wyzwaniami...
Zobacz więcejJak analizować ryzyko?
Odkryj kolejną część serii o bezpiecznej firmie i główny problem...
Zobacz więcej