Negocjacje

Adresaci szkolenia

☑ Menedżerowie średniego i wyższego szczebla

☑ Negocjatorzy

☑ Doradcy

☑ Politycy

Cele szkolenia

☑ Nabycie umiejętności w zakresie przygotowania i prowadzenia negocjacji

☑ Identyfikacja i radzenie sobie z wpływem i manipulacją

Program szkolenia

☑ Specyfika procesu negocjacyjnego

☑ Charakterystyka drugiej strony w negocjacjach. Profilowanie i diagnoza potencjału negocjacyjnego. Rodzaje negocjatorów, negocjacji i sytuacji.

Negocjacyjne cele i scenariusze

☑ Budowanie zespołu negocjacyjnego

☑ Planowanie i etapy procesu negocjacyjnego. Przygotowanie do skutecznego prowadzenia negocjacji.

☑ Identyfikowanie prawdziwych oczekiwań i żądań

☑ Przedstawianie stanowiska

☑ Przekonywanie

☑ Elastyczność i granice w negocjacjach

☑ Interesy negocjacyjne i budowanie przewagi

☑ Zadawanie pytań

☑ Różne sposoby komunikacji, prezentacji, prowadzenia rozmowy

☑ Aktywne słuchanie i operowanie głosem.

Zainteresowały Cię nasze usługi?

Skontaktuj się z nami:


    Nasi Klienci

    ☑ Komunikacja niewerbalna, czyli kontrolowanie niekontrolowalnego

    ☑ Ustępstwa

    ☑ Domykanie

    ☑ Zamknięcie i renegocjowanie.

    ☑ Socjotechniki, manipulacja, perswazja i wpływ w negocjacjach. Techniki i kontrtechniki.

    ☑ Deprecjonowanie i pozostawianie w strefie niepewności

    ☑ Iluzja kontroli

    ☑ Zarządzanie emocjami

    ☑ Strategie i techniki negocjacyjne w zależności od rodzaju negocjacji i na różnych etapach

    ☑ Różnice kulturowe, a negocjacje

    ☑ Różnice lingwistyczne w negocjacjach

    ☑ Budowanie zaufania i relacji w negocjacjach

    ☑ Nie zawsze win-win

    ☑ Trudne sytuacje oraz pułapki i wychodzenie z nich. Błędy w negocjacjach. Paradygmaty, postawy, przekonania, mity.

    ☑ Konteksty negocjacyjne i budowanie autorytetu

    ☑ Kondycja fizyczna i umysłowa.

    Negocjacje wielostronne.

    Korzyści ze szkolenia

    Specyfika procesu negocjacyjnego

    Zrozumiesz kluczowe elementy procesu negocjacyjnego i nauczysz się jak je wykorzystać.

    Charakterystyka drugiej strony w negocjacjach

    Profilowanie i diagnoza potencjału negocjacyjnego. Poznasz różne rodzaje negocjatorów, negocjacji i sytuacji.

    Negocjacyjne cele i scenariusze

    Opracujesz skuteczne cele negocjacyjne i przygotujesz się do różnych scenariuszy.

    Budowanie zespołu negocjacyjnego

    Dowiesz się, jak skutecznie zbudować zespół negocjacyjny i wykorzystać jego potencjał.

    Planowanie i etapy procesu negocjacyjnego

    Przygotowanie do skutecznego prowadzenia negocjacji, identyfikacja prawdziwych oczekiwań i żądań.

    Przedstawianie stanowiska

    Opanowanie technik prezentacji własnego stanowiska i przekonywania.

    Elastyczność i granice w negocjacjach

    Zdobycie umiejętności elastycznego podejścia do negocjacji i określenia granic.

    Interesy negocjacyjne i budowanie przewagi

    Pozyskanie umiejętności budowania przewagi poprzez identyfikację interesów negocjacyjnych.

    Zadawanie pytań

    Nauka skutecznego zadawania pytań w trakcie negocjacji. Różne sposoby komunikacji, prezentacji, prowadzenia rozmowy: opanowanie różnych technik komunikacji w kontekście negocjacyjnym.

    Zbigniew Brzeziński
    Ekspert

    Zbigniew Brzeziński

    Change & interim manager, ekspert ds. strategii i bezpieczeństwa, fuzje i przejęcia, negocjator

    Wieloletnie międzynarodowe doświadczenie zdobył, zarządzając między innymi organizacjami liczącymi kilkanaście tysięcy ludzi w różnych branżach oraz globalnych firmach doradczych. Od przeszło 25 lat zajmuje się także pozyskiwaniem i analizą informacji, analizą ryzyk i negocjacjami. Doradza administracji rządowej, wojsku i organizacjom (właścicielom, zarządom) planującym ekspansję lub działającym na rynkach podwyższonego ryzyka. Koncentruje się głównie na opracowywaniu i implementacji strategii, zarządzaniu zmianą, głębokich restrukturyzacjach oraz fuzjach i przejęciach. Przeprowadza szkolenia w obszarach: zarządzanie, przywództwo, efektywność, komunikacja, interkulturowe, sytuacje kryzysowe, ryzyko, procedury bezpieczeństwa, pozyskiwanie i analiza informacji oraz bezpieczeństwo operacji.

    Aktywne słuchanie i operowanie głosem

    Doskonalenie umiejętności aktywnego słuchania i wykorzystywania głosu w negocjacjach.

    Ustępstwa i domykanie

    Zdobycie wiedzy na temat skutecznego ustępowania i domykania negocjacji.

    Zamknięcie i renegocjowanie

    Nauka efektywnego zamykania negocjacji oraz umiejętność renegocjacji umów.

    Socjotechniki, manipulacja, perswazja i wpływ w negocjacjach

    Pozyskanie umiejętności rozpoznawania i przeciwdziałania technikom manipulacyjnym.

    Zarządzanie emocjami

    Opanowanie technik zarządzania emocjami w trakcie negocjacji.

    Strategie i techniki negocjacyjne

    Zdobycie wiedzy na temat różnych strategii i technik negocjacyjnych stosowanych na różnych etapach negocjacji.

    Różnice kulturowe, a negocjacje

    Zrozumienie wpływu różnic kulturowych na proces negocjacyjny.

    Różnice lingwistyczne w negocjacjach

    Nauka radzenia sobie z różnicami lingwistycznymi w kontekście negocjacyjnym.

    Budowanie zaufania i relacji w negocjacjach

    Pozyskanie umiejętności budowania trwałych relacji w trakcie negocjacji.

    Nie zawsze win-win

    Zrozumienie, że nie zawsze możliwe jest osiągnięcie porozumienia typu win-win.

    Trudne sytuacje oraz pułapki i wychodzenie z nich

    Nauka radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i unikanie pułapek negocjacyjnych.

    Błędy w negocjacjach

    Analiza błędów popełnianych w trakcie negocjacji i nauka unikania ich.

    Paradygmaty, postawy, przekonania, mity

    Zrozumienie wpływu paradygmatów, postaw, przekonań i mitów na negocjacje.

    Konteksty negocjacyjne i budowanie autorytetu

    Zdobycie umiejętności budowania autorytetu w kontekście różnych sytuacji negocjacyjnych.

    Kondycja fizyczna i umysłowa

    Zrozumienie wpływu kondycji fizycznej i umysłowej na skuteczność negocjatora.

    Negocjacje wielostronne

    Nauka negocjacji w sytuacjach, gdzie uczestniczy wielu negocjatorów.

    nasza ofertaNasza oferta

    Wybierz jeden z trzech najczęściej wybieranych kierunków współpracy przez naszych klientów lub skontaktuj się z nami byśmy dopasowali optymalne rozwiązanie dla Ciebie. Umów się na bezpłatną konsultację: telefonicznie pod numerem 577 672 780, mailowo vnav@vnav.pl lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.

    Blog Venture Navigator

    Najnowsze na blogu