Negocjacje
Adresaci szkolenia:
☑ Menedżerowie średniego i wyższego szczebla
☑ Negocjatorzy
☑ Doradcy
☑ Politycy
Cele szkolenia:
☑ Nabycie umiejętności w zakresie przygotowania i prowadzenia negocjacji
☑ Identyfikacja i radzenie sobie z wpływem i manipulacją
Program szkolenia:
☑ Specyfika procesu negocjacyjnego
☑ Charakterystyka drugiej strony w negocjacjach. Profilowanie i diagnoza potencjału negocjacyjnego. Rodzaje negocjatorów, negocjacji i sytuacji.
☑ Negocjacyjne cele i scenariusze
☑ Budowanie zespołu negocjacyjnego
☑ Planowanie i etapy procesu negocjacyjnego. Przygotowanie do skutecznego prowadzenia negocjacji.
☑ Identyfikowanie prawdziwych oczekiwań i żądań
☑ Przedstawianie stanowiska
☑ Przekonywanie
☑ Elastyczność i granice w negocjacjach
☑ Interesy negocjacyjne i budowanie przewagi
☑ Zadawanie pytań
☑ Różne sposoby komunikacji, prezentacji, prowadzenia rozmowy
☑ Aktywne słuchanie i operowanie głosem.
☑ Komunikacja niewerbalna czyli kontrolowanie niekontrolowalnego
☑ Ustępstwa
☑ Domykanie
☑ Zamknięcie i renegocjowanie.
☑ Socjotechniki, manipulacja, perswazja i wpływ w negocjacjach. Techniki i kontrtechniki.
☑ Deprecjonowanie i pozostawianie w strefie niepewności
☑ Iluzja kontroli
☑ Zarządzanie emocjami
☑ Strategie i techniki negocjacyjne w zależności od rodzaju negocjacji i na różnych etapach
☑ Różnice kulturowe a negocjacje
☑ Różnice lingwistyczne w negocjacjach
☑ Budowanie zaufania i relacji w negocjacjach
☑ Nie zawsze win-win
☑ Trudne sytuacje oraz pułapki i wychodzenie z nich. Błędy w negocjacjach. Paradygmaty, postawy, przekonania, mity.
☑ Konteksty negocjacyjne i budowanie autorytetu
☑ Kondycja fizyczna i umysłowa.
☑ Negocjacje wielostronne.
Korzyści ze szkolenia:
Specyfika procesu negocjacyjnego: Zrozumiesz kluczowe elementy procesu negocjacyjnego i nauczysz się jak je wykorzystać.
Charakterystyka drugiej strony w negocjacjach: Profilowanie i diagnoza potencjału negocjacyjnego. Poznasz różne rodzaje negocjatorów, negocjacji i sytuacji.
Negocjacyjne cele i scenariusze: Opracujesz skuteczne cele negocjacyjne i przygotujesz się do różnych scenariuszy.
Budowanie zespołu negocjacyjnego: Dowiesz się, jak skutecznie zbudować zespół negocjacyjny i wykorzystać jego potencjał.
Planowanie i etapy procesu negocjacyjnego: Przygotowanie do skutecznego prowadzenia negocjacji, identyfikacja prawdziwych oczekiwań i żądań.
Przedstawianie stanowiska: Opanowanie technik prezentacji własnego stanowiska i przekonywania.
Elastyczność i granice w negocjacjach: Zdobycie umiejętności elastycznego podejścia do negocjacji i określenia granic.
Interesy negocjacyjne i budowanie przewagi: Pozyskanie umiejętności budowania przewagi poprzez identyfikację interesów negocjacyjnych.
Zadawanie pytań: Nauka skutecznego zadawania pytań w trakcie negocjacji.Różne sposoby komunikacji, prezentacji, prowadzenia rozmowy: Opanowanie różnych technik komunikacji w kontekście negocjacyjnym.
Aktywne słuchanie i operowanie głosem: Doskonalenie umiejętności aktywnego słuchania i wykorzystywania głosu w negocjacjach.
Ustępstwa i domykanie: Zdobycie wiedzy na temat skutecznego ustępowania i domykania negocjacji.
Zamknięcie i renegocjowanie: Nauka efektywnego zamykania negocjacji oraz umiejętność renegocjacji umów.
Socjotechniki, manipulacja, perswazja i wpływ w negocjacjach: Pozyskanie umiejętności rozpoznawania i przeciwdziałania technikom manipulacyjnym.
Zarządzanie emocjami: Opanowanie technik zarządzania emocjami w trakcie negocjacji.
Strategie i techniki negocjacyjne: Zdobycie wiedzy na temat różnych strategii i technik negocjacyjnych stosowanych na różnych etapach negocjacji.
Różnice kulturowe a negocjacje: Zrozumienie wpływu różnic kulturowych na proces negocjacyjny.
Różnice lingwistyczne w negocjacjach: Nauka radzenia sobie z różnicami lingwistycznymi w kontekście negocjacyjnym.
Budowanie zaufania i relacji w negocjacjach: Pozyskanie umiejętności budowania trwałych relacji w trakcie negocjacji.
Nie zawsze win-win: Zrozumienie, że nie zawsze możliwe jest osiągnięcie porozumienia typu win-win.
Trudne sytuacje oraz pułapki i wychodzenie z nich: Nauka radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i unikanie pułapek negocjacyjnych.
Błędy w negocjacjach: Analiza błędów popełnianych w trakcie negocjacji i nauka unikania ich.
Paradygmaty, postawy, przekonania, mity: Zrozumienie wpływu paradygmatów, postaw, przekonań i mitów na negocjacje.
Konteksty negocjacyjne i budowanie autorytetu: Zdobycie umiejętności budowania autorytetu w kontekście różnych sytuacji negocjacyjnych.
Kondycja fizyczna i umysłowa: Zrozumienie wpływu kondycji fizycznej i umysłowej na skuteczność negocjatora.
Negocjacje wielostronne: Nauka negocjacji w sytuacjach, gdzie uczestniczy wielu negocjatorów.
Nawigacja
Poproś o ofertę szkolenia
Zbigniew Brzeziński
Wieloletnie międzynarodowe doświadczenie zdobył, zarządzając między innymi organizacjami liczącymi kilkanaście tysięcy ludzi w różnych branżach oraz globalnych firmach doradczych. Od przeszło 25 lat zajmuje się także pozyskiwaniem i analizą informacji, analizą ryzyk i negocjacjami. Doradza administracji rządowej, wojsku i organizacjom (właścicielom, zarządom) planującym ekspansję lub działającym na rynkach podwyższonego ryzyka. Koncentruje się głównie na opracowywaniu i implementacji strategii, zarządzaniu zmianą, głębokich restrukturyzacjach oraz fuzjach i przejęciach. Przeprowadza szkolenia w obszarach: zarządzanie, przywództwo, efektywność, komunikacja, interkulturowe, sytuacje kryzysowe, ryzyko, procedury bezpieczeństwa, pozyskiwanie i analiza informacji oraz bezpieczeństwo operacji.
nasza ofertaNasza oferta
Wybierz jeden z trzech najczęściej wybieranych kierunków współpracy przez naszych klientów lub skontaktuj się z nami byśmy dopasowali optymalne rozwiązanie dla Ciebie. Umów się na bezpłatną konsultację: telefonicznie pod numerem 577 672 780, mailowo vnav@vnav.pl lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.
Nasi Klienci
Najnowsze na blogu
Kim właściwie jest HR business partner?
Co sprawia, że jedno szkolenie zostaje zapamiętane na długie lata,...
Zobacz więcejWyprzedź konkurencję dzięki wiedzy praktyków – szkolenia biznesowe
Co sprawia, że jedno szkolenie zostaje zapamiętane na długie lata,...
Zobacz więcejCo to jest BI, czyli trochę o technologiach analitycznych
Business intelligence - Co to jest BI czyli trochę o...
Zobacz więcej