Procesy
Największe korzyści dla naszych klientów uzyskujemy poprzez optymalizację procesów biznesowych. To praca z procesami ich udrożnienie, wprowadzenie zmian, korekt a często zdefiniowanie ich pomaga odkryć firmom, jak nieefektywnie pracowali do tej pory. Czasami kosmetyczne zmiany, które doskonale zafunkcjonowały w innej firmie, przekładają się na duże oszczędności u kolejnych klientów.
Twoje wyniki w biznesie są wynikiem Twojego najgorszego procesu, nie Twojego najlepszego.
Michael E. Gerber
Procesów biznesowych na pierwszy rzut oka nie widać, ale ich efekty są znaczące dla tworzenia przewagi konkurencyjnej, wartości uzyskiwanej przez klienta czy komfortu pracy zespołów w firmie.
Zajmujemy się procesami biznesowymi w takich obszarach jak:
- procesy sprzedażowe
- procesy marketingowe
- procesy HRowe
- procesy finansowe (w tym procesy księgowe)
- procesy logistyczne
- procesy zakupowe
- procesy jakościowe
- procesy komunikacyjne (wewnętrzna i zewnętrzna komunikacja)
Nasi eksperci w pierwszej kolejności optymalizują procesy a tam, gdzie jest taka możliwość, wdrażają ich automatyzację. Praca z procesami przekłada się najszybciej na widoczne efekty dla klientów przede wszystkim poprzez:
- zwiększenie efektywności biznesu
- podniesienie jakości produktów lub świadczonych usług
- redukcja marnotrawstwa
- sprawniejszy proces zakupowy
- lepszą logistykę
- efektywniejszą współpracę wewnątrz firmy
Narzędzia, które najczęściej wdrażają nasi eksperci, aby zoptymalizować procesy:
ERP (Enterprise Resource Planning) to typ systemów, który umożliwia zarządzanie wszystkimi procesami w firmie. System ERP daje dostęp do aktualnych danych i informacji, co pozwala na lepsze planowanie i wdrażanie działań w firmie.
System CRM (Customer Relationship Management) to narzędzie, które pozwala firmom zarządzać relacjami z klientami. System CRM może pomóc firmie w zarządzaniu wszystkimi informacjami dotyczącymi klientów, co pozwoli zoptymalizować procesy w firmie.
System BI (Business Intelligence) to narzędzie do analizy danych i informacji w firmie
Systemy zarządzania projektami (Project Management Systems) - służą do planowania, tworzenia i monitorowania projektów, w tym wykonywania zadań, przydzielania zasobów i monitorowania postępów.
Systemy zarządzania jakością (Quality Management Systems) - służą do tworzenia i monitorowania standardów jakości, aby zapewnić, że produkty i usługi są zgodne z wymaganiami.
Systemy zarządzania produkcją (Manufacturing Management Systems) - służą do planowania, monitorowania i optymalizacji produkcji, aby zwiększyć wydajność i oszczędzać czas i koszty.
Jakie i które procesy usprawnić w Twojej firmie? Umów się na bezpłatną konsultację i omówmy możliwości. Zadzwoń, napisz na adres vnav@vnav.pl lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.
Nawigacja
Szybki kontakt
"Czynienie rzeczy dobrze jest często kwestią wyboru, nie zdolności."
W. Edwards Deming
nasza ofertaNasza oferta
Wybierz jeden z trzech najczęściej wybieranych kierunków współpracy przez naszych klientów lub skontaktuj się z nami byśmy dopasowali optymalne rozwiązanie dla Ciebie. Umów się na bezpłatną konsultację: telefonicznie pod numerem 577 672 780, mailowo vnav@vnav.pl lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.
Nasi Klienci
Najnowsze na blogu
Kim właściwie jest HR business partner?
Co sprawia, że jedno szkolenie zostaje zapamiętane na długie lata,...
Zobacz więcejWyprzedź konkurencję dzięki wiedzy praktyków – szkolenia biznesowe
Co sprawia, że jedno szkolenie zostaje zapamiętane na długie lata,...
Zobacz więcejCo to jest BI, czyli trochę o technologiach analitycznych
Business intelligence - Co to jest BI czyli trochę o...
Zobacz więcej