Szkolenie dla managerów: budowanie i prowadzenie lojalnego zespołu

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w skuteczne metody i techniki tworzenia oraz zarządzania zespołem, który charakteryzuje się lojalnością i zaangażowaniem. Uczestnicy nauczą się, jak być liderem, który inspiruje i motywuje oraz jak stosować efektywne techniki komunikacji do budowania silnych relacji w zespole.

Agenda szkolenia

    Fundamenty lojalności zespołowej

  • Znaczenie lojalności w zespole i jej wpływ na wyniki pracy
  • Analiza czynników wpływających na budowanie zaufania i zaangażowania

Rola lidera w kształtowaniu lojalności

  • Przejście od zarządzania do liderowania
  • Techniki budowania autorytetu i przewodnictwa w grupie

Komunikacja jako narzędzie lidera

  • Efektywne techniki komunikacji wewnątrz zespołu
  • Jak wykorzystać komunikację do wzmacniania lojalności

Warsztaty: praktyczne aspekty kierowania zespołem

  • Symulacje i ćwiczenia rozwijające umiejętności przywódcze
  • Analiza studiów przypadków skutecznego zarządzania zespołem

Feedback i coaching jako narzędzia budowania zespołu

  • Wdrażanie regularnego feedbacku 360 dla rozwoju indywidualnego i zespołu
  • Techniki coachingowe wspierające rozwój kompetencji członków zespołu

Korzyści ze szkolenia:

  • Poznanie strategii budowania zaufania i lojalności w zespole.
  • Rozwój umiejętności lidera i przewodnika w praktycznym kontekście.
  • Zastosowanie efektywnych technik komunikacyjnych do wzmacniania zespołu.
  • Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem poprzez interaktywne warsztaty.

Metodyka szkolenia:

Szkolenie opiera się na aktywnych metodach nauczania, takich jak case study, role — play, interaktywne warsztaty i sesje coachingowe. Uczestnicy będą mieli możliwość aktywnego uczestnictwa w ćwiczeniach indywidualnych i grupowych, co pozwoli na lepsze zrozumienie i wdrożenie zdobytej wiedzy.

Grupa docelowa:

Szkolenie jest skierowane do menedżerów na wszystkich poziomach zarządzania, liderów zespołów, a także dla osób aspirujących do ról przywódczych, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie budowania i utrzymania lojalnego zespołu.

Czas trwania szkolenia:

Całkowity czas trwania szkolenia to 11 godzin dydaktycznych, które mogą być rozłożone na jeden intensywny dzień szkoleniowy lub dwa dni, w zależności od preferencji i dostępności uczestników.

Trener prowadzący szkolenie:

Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera z zakresu zarządzania i psychologii pracy, który posiada wieloletnią praktykę w budowaniu i zarządzaniu zespołami w różnorodnych środowiskach korporacyjnych i startupowych. Trener łączy wiedzę teoretyczną z bogatym doświadczeniem praktycznym.

Wypełnij formularz

Poproś o ofertę szkolenia


    Agnieszka-Szczepkowska
    Ekspert

    Agnieszka Szczepkowska

    Partner zarządzający ds. sprzedaży i budowania marki

    Ekspert ds. sprzedaży, budowania marki i szkoleń. Doświadczenie zawodowe zdobyła w Deutsche Banku, opiekując się portfelem klientów biznesowych. Tworzyła i wdrażała programy szkoleniowe dla pracowników sprzedaży w londyńskiej sieci restauracyjnej. Wprowadzała strategie wizerunkowo-marketingowe dla brytyjskich i francuskich brandów branży finansowej i hotelarskiej oraz korporacji farmaceutycznej.

    nasza ofertaNasza oferta

    Wybierz jeden z trzech najczęściej wybieranych kierunków współpracy przez naszych klientów lub skontaktuj się z nami byśmy dopasowali optymalne rozwiązanie dla Ciebie. Umów się na bezpłatną konsultację: telefonicznie pod numerem 577 672 780, mailowo vnav@vnav.pl lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.

    Nasi Klienci

    Blog Venture Navigator

    Najnowsze na blogu