Szkolenie dla managerów: budowanie i prowadzenie lojalnego zespołu
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w skuteczne metody i techniki tworzenia oraz zarządzania zespołem, który charakteryzuje się lojalnością i zaangażowaniem. Uczestnicy nauczą się, jak być liderem, który inspiruje i motywuje oraz jak stosować efektywne techniki komunikacji do budowania silnych relacji w zespole.
Agenda szkolenia
Fundamenty lojalności zespołowej
- Znaczenie lojalności w zespole i jej wpływ na wyniki pracy
- Analiza czynników wpływających na budowanie zaufania i zaangażowania
Rola lidera w kształtowaniu lojalności
- Przejście od zarządzania do liderowania
- Techniki budowania autorytetu i przewodnictwa w grupie
Komunikacja jako narzędzie lidera
- Efektywne techniki komunikacji wewnątrz zespołu
- Jak wykorzystać komunikację do wzmacniania lojalności
Warsztaty: praktyczne aspekty kierowania zespołem
- Symulacje i ćwiczenia rozwijające umiejętności przywódcze
- Analiza studiów przypadków skutecznego zarządzania zespołem
Feedback i coaching jako narzędzia budowania zespołu
- Wdrażanie regularnego feedbacku 360 dla rozwoju indywidualnego i zespołu
- Techniki coachingowe wspierające rozwój kompetencji członków zespołu
Korzyści ze szkolenia:
- Poznanie strategii budowania zaufania i lojalności w zespole.
- Rozwój umiejętności lidera i przewodnika w praktycznym kontekście.
- Zastosowanie efektywnych technik komunikacyjnych do wzmacniania zespołu.
- Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem poprzez interaktywne warsztaty.
Metodyka szkolenia:
Szkolenie opiera się na aktywnych metodach nauczania, takich jak case study, role — play, interaktywne warsztaty i sesje coachingowe. Uczestnicy będą mieli możliwość aktywnego uczestnictwa w ćwiczeniach indywidualnych i grupowych, co pozwoli na lepsze zrozumienie i wdrożenie zdobytej wiedzy.
Grupa docelowa:
Szkolenie jest skierowane do menedżerów na wszystkich poziomach zarządzania, liderów zespołów, a także dla osób aspirujących do ról przywódczych, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie budowania i utrzymania lojalnego zespołu.
Czas trwania szkolenia:
Całkowity czas trwania szkolenia to 11 godzin dydaktycznych, które mogą być rozłożone na jeden intensywny dzień szkoleniowy lub dwa dni, w zależności od preferencji i dostępności uczestników.
Trener prowadzący szkolenie:
Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera z zakresu zarządzania i psychologii pracy, który posiada wieloletnią praktykę w budowaniu i zarządzaniu zespołami w różnorodnych środowiskach korporacyjnych i startupowych. Trener łączy wiedzę teoretyczną z bogatym doświadczeniem praktycznym.
Poproś o ofertę szkolenia
Agnieszka Szczepkowska
Ekspert ds. sprzedaży, budowania marki i szkoleń. Doświadczenie zawodowe zdobyła w Deutsche Banku, opiekując się portfelem klientów biznesowych. Tworzyła i wdrażała programy szkoleniowe dla pracowników sprzedaży w londyńskiej sieci restauracyjnej. Wprowadzała strategie wizerunkowo-marketingowe dla brytyjskich i francuskich brandów branży finansowej i hotelarskiej oraz korporacji farmaceutycznej.
nasza ofertaNasza oferta
Wybierz jeden z trzech najczęściej wybieranych kierunków współpracy przez naszych klientów lub skontaktuj się z nami byśmy dopasowali optymalne rozwiązanie dla Ciebie. Umów się na bezpłatną konsultację: telefonicznie pod numerem 577 672 780, mailowo vnav@vnav.pl lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.
Nasi Klienci
Najnowsze na blogu
Seria bezpieczna firma
Rozpoczynamy serię publikacji, której celem jest podniesienie bezpieczeństwa prowadzenia firm....
Zobacz więcejPodstawowe korzyści z outsourcingu ekspertów
Przed rozpoczęciem współpracy klient zadał nam ostatnio pytanie o korzyści...
Zobacz więcejNasz sukces w branży produkcyjnej
Sukces naszego klienta w branży produkcyjnej...
Zobacz więcej