Techniki obchodzenia zastrzeżeń – jak radzić sobie z obiekcjami?
Dla kogo to szkolenie jest dedykowane?
Szkolenie jest dedykowane wszystkim pracownikom, którzy są powiązani z obszarem sprzedaży, zarówno bezpośredniej, jak i obsługi klienta. Obejmuje zarówno osoby na stanowiskach operacyjnych, jak i menedżerskich.
Cel i zakres szkolenia
Nauczysz się skutecznego słuchania z empatią, co pozwoli lepiej zrozumieć zastrzeżenia klientów.
Opanujesz techniki szybkiego reagowania na zastrzeżenia oraz skutecznego rozwiązywania problemów, co przyczyni się do zadowolenia klienta.
Udoskonalisz umiejętności przeprosin, dostarczania informacji i oferowania rekompensat, co przyczyni się do budowania trwałych relacji z klientami.
Zdobędziesz narzędzia do identyfikowania i przeciwdziałania powtarzającym się problemom, co pozwoli unikać podobnych sytuacji w przyszłości.
Poznasz metody zbierania feedbacku od klientów i efektywne wykorzystanie go do doskonalenia procesów.
Jak wygląda szkolenie?
Czas trwania: 2 dni (10-14 godzin)
Format: Interaktywne warsztaty, studia przypadków, symulacje
Materiały szkoleniowe: Notatki, przykłady, materiały do dyskusji
Korzyści dla Twojej firmy
Poprawa reputacji firmy poprzez profesjonalne i skuteczne obchodzenie się z zastrzeżeniami klientów.
Zwiększenie zadowolenia klientów, co przekłada się na lojalność i powtarzalność transakcji.
Skuteczne doskonalenie procesów obsługi klienta eliminując powtarzające się problemy.
Efektywne techniki sprzedaży
Szkolenie sprzedażowe ,,Efektywne techniki sprzedaży" zostało stworzone z myślą o profesjonalistach z obszaru sprzedaży, zarówno dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę, jak i dla doświadczonych ekspertów sprzedaży. Celem tego szkolenia jest rozwijanie umiejętności sprzedażowych oraz dostarczanie praktycznych narzędzi i strategii, które pomogą uczestnikom osiągnąć sukces w dziedzinie sprzedaży.
Skontaktuj się z nami:
Nasi Klienci
Program szkolenia
Psychologia sprzedaży
Zrozumienie potrzeb klienta.
Budowanie pozytywnych relacji z klientem.
Skuteczna komunikacja i aktywne słuchanie.
Techniki prezentacji produktu / usługi
Opracowywanie klarownych i atrakcyjnych prezentacji.
Dostosowywanie przekazu do różnych typów klientów.
Wykorzystanie mediów i narzędzi wizualnych.
Zarządzanie czasem i priorytetami w sprzedaży
Planowanie działań sprzedażowych.
Skuteczne wykorzystanie czasu na spotkania z klientami.
Priorytetyzacja zadań.
Agnieszka Szczepkowska
Ekspert ds. sprzedaży, budowania marki i szkoleń. Doświadczenie zawodowe zdobyła w Deutsche Banku, opiekując się portfelem klientów biznesowych. Tworzyła i wdrażała programy szkoleniowe dla pracowników sprzedaży w londyńskiej sieci restauracyjnej. Wprowadzała strategie wizerunkowo-marketingowe dla brytyjskich i francuskich brandów branży finansowej i hotelarskiej oraz korporacji farmaceutycznej.
Negocjacje handlowe
Techniki negocjacyjne.
Rozwiązywanie konfliktów i przeciwdziałanie obiekcjom klientów.
Tworzenie sytuacji win-win.
Nowoczesne narzędzia sprzedażowe
Wykorzystanie technologii w procesie sprzedaży.
Analiza danych i raportowanie.
Automatyzacja działań sprzedażowych.
Budowanie lojalności klienta
Programy lojalnościowe.
Obsługa posprzedażna i relacje z klientem po zakupie.
Rozpoznawanie potrzeb klientów na przyszłość.
nasza ofertaNasza oferta
Wybierz jeden z trzech najczęściej wybieranych kierunków współpracy przez naszych klientów lub skontaktuj się z nami byśmy dopasowali optymalne rozwiązanie dla Ciebie. Umów się na bezpłatną konsultację: telefonicznie pod numerem 577 672 780, mailowo vnav@vnav.pl lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.
Najnowsze na blogu
Business Intelligence dla małych firm
Współczesne narzędzia BI umożliwiają...
Zobacz więcejJak wizualizacja danych zmieniła firmę produkcyjną?
Nasz klient zmagał się z wyzwaniami...
Zobacz więcejJak analizować ryzyko?
Odkryj kolejną część serii o bezpiecznej firmie i główny problem...
Zobacz więcej