Techniki obchodzenia zastrzeżeń – jak radzić sobie z obiekcjami?

Dla kogo to szkolenie jest dedykowane?

Szkolenie jest dedykowane wszystkim pracownikom, którzy są powiązani z obszarem sprzedaży, zarówno bezpośredniej, jak i obsługi klienta. Obejmuje zarówno osoby na stanowiskach operacyjnych, jak i menedżerskich.

Cel i zakres szkolenia

Nauczysz się skutecznego słuchania z empatią, co pozwoli lepiej zrozumieć zastrzeżenia klientów.

Opanujesz techniki szybkiego reagowania na zastrzeżenia oraz skutecznego rozwiązywania problemów, co przyczyni się do zadowolenia klienta.

Udoskonalisz umiejętności przeprosin, dostarczania informacji i oferowania rekompensat, co przyczyni się do budowania trwałych relacji z klientami.

 Zdobędziesz narzędzia do identyfikowania i przeciwdziałania powtarzającym się problemom, co pozwoli unikać podobnych sytuacji w przyszłości.

Poznasz metody zbierania feedbacku od klientów i efektywne wykorzystanie go do doskonalenia procesów.

Jak wygląda szkolenie?

Czas trwania: 2 dni (10-14 godzin)

Format: Interaktywne warsztaty, studia przypadków, symulacje

Materiały szkoleniowe: Notatki, przykłady, materiały do dyskusji

Korzyści dla Twojej firmy

Poprawa reputacji firmy poprzez profesjonalne i skuteczne obchodzenie się z zastrzeżeniami klientów.

Zwiększenie zadowolenia klientów, co przekłada się na lojalność i powtarzalność transakcji.

Skuteczne doskonalenie procesów obsługi klienta  eliminując powtarzające się problemy.

Efektywne techniki sprzedaży

Szkolenie sprzedażowe ,,Efektywne techniki sprzedaży" zostało stworzone z myślą o profesjonalistach z obszaru sprzedaży, zarówno dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę, jak i dla doświadczonych ekspertów sprzedaży. Celem tego szkolenia jest rozwijanie umiejętności sprzedażowych oraz dostarczanie praktycznych narzędzi i strategii, które pomogą uczestnikom osiągnąć sukces w dziedzinie sprzedaży.

Zainteresowały Cię nasze usługi?

Skontaktuj się z nami:


    Nasi Klienci

    Program szkolenia

    Psychologia sprzedaży

    Zrozumienie potrzeb klienta.

    Budowanie pozytywnych relacji z klientem.

    Skuteczna komunikacja i aktywne słuchanie.

    Techniki prezentacji produktu / usługi

    Opracowywanie klarownych i atrakcyjnych prezentacji.

    Dostosowywanie przekazu do różnych typów klientów.

    Wykorzystanie mediów i narzędzi wizualnych.

    Zarządzanie czasem i priorytetami w sprzedaży

    Planowanie działań sprzedażowych.

    Skuteczne wykorzystanie czasu na spotkania z klientami.

    Priorytetyzacja zadań.

    Agnieszka-Szczepkowska
    Ekspert

    Agnieszka Szczepkowska

    Partner zarządzający ds. sprzedaży i budowania marki

    Ekspert ds. sprzedaży, budowania marki i szkoleń. Doświadczenie zawodowe zdobyła w Deutsche Banku, opiekując się portfelem klientów biznesowych. Tworzyła i wdrażała programy szkoleniowe dla pracowników sprzedaży w londyńskiej sieci restauracyjnej. Wprowadzała strategie wizerunkowo-marketingowe dla brytyjskich i francuskich brandów branży finansowej i hotelarskiej oraz korporacji farmaceutycznej.

    Negocjacje handlowe

    Techniki negocjacyjne.

    Rozwiązywanie konfliktów i przeciwdziałanie obiekcjom klientów.

    Tworzenie sytuacji win-win.

    Nowoczesne narzędzia sprzedażowe

    Wykorzystanie technologii w procesie sprzedaży.

    Analiza danych i raportowanie.

    Automatyzacja działań sprzedażowych.

    Budowanie lojalności klienta

    Programy lojalnościowe.

    Obsługa posprzedażna i relacje z klientem po zakupie.

    Rozpoznawanie potrzeb klientów na przyszłość.

    nasza ofertaNasza oferta

    Wybierz jeden z trzech najczęściej wybieranych kierunków współpracy przez naszych klientów lub skontaktuj się z nami byśmy dopasowali optymalne rozwiązanie dla Ciebie. Umów się na bezpłatną konsultację: telefonicznie pod numerem 577 672 780, mailowo vnav@vnav.pl lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.

    Blog Venture Navigator

    Najnowsze na blogu