Jak uzyskać sukces sprzedażowy?

  • Sprzedaż Twojej firmy nie odpowiada Twoim oczekiwaniom?
  • Oczekujesz większej sprzedaży a Twój zespół nie jest w stanie osiągnąć założeń?
  • Twoja konkurencja ma większe kompetencje sprzedażowe?
  • Nie możesz zmotywować odpowiednio Twojego zespołu sprzedażowego?
  • Czujesz że obszar marketingu i sprzedaży nie współgra ze sobą
  • Każdy sprzedawca w Twoim zespole ma indywidualną ścieżkę sprzedażową
  • Obawiasz się że z odejściem sprzedawcy utracisz klientów?
  • Twój lider sprzedaży improwizuje i nie dostarcza Ci miarodajnych raportów?
  • Czy wiesz dlaczego klienci mają kupować od Ciebie, a nie od Twojej konkurencji?

Skontaktuj się z nami wypełniając formularz poniżej lub pisząc na adres vnav@vnav.pl
Umówisz się z naszym ekspertem na darmową 30 minutową konsultację, omówimy w których obszarach możemy Ci pomóc.

Venture Navigator
Wypełnij formularz, napisz do nas!

Skontaktuj się z nami:


    Jakie konkretne rozwiązania wdrażaliśmy u naszych klientów

    • ułożenie i optymalizacja procesów sprzedażowych – zobaczysz, co może osiągnąć mechanizmami wewnętrznymi, często są to drobne rzeczy, które dają duże efekty bez konieczności dotrudniania handlowców
    • wdrożenie narzędzi do monitorowania i raportowania sprzedaży, zarządzania sprzedażą – CRM, planowanie, analiza odchyleń
    • tworzenie systemów motywacyjnych dla zespołów sprzedażowych – motywatory zespołu – zmiany systemowe, które odpowiednio skonfigurowane tworzą różnicę
    • szkolenia sprzedażowe podnoszące kompetencje działu takie jak: jak osiągać cel, jak motywować i wyznaczać cele sprzedażowe, techniki negocjacyjne, praca z trudnym klientem
    • analiza i badania rynku
    • dostarczenie sprofilowanych baz danych dla działu handlowego
    • technologia w procesie sprzedaży – narzędzia analityczne, systemy lojalnościowe,
    • jak zwiększać sprzedaż poprzez dopasowanie rozwiązań posprzedażowych,
    • wdrażanie rozwiązań proceduralnych w dziale sprzedaży, których celem jest zwięszkenie sprzedaży
    • automatyzacje procesów sprzedażowych
    • rozwiązania analityczne preferencji i zachowań klienta wpływających na wzrost sprzedaży
    • warsztaty marketingowe dla działów sprzedaży i warsztaty sprzedażowe dla marketingu by działy rezonowały ze sobą i mogły skuteczniej rozwiązywać problemy

    Nasi Klienci

    Typy szkoleń

    przeprowadzane u naszych Klientów.

    • szkolenie z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym
    • warsztaty z zakresu pozyskiwania klientów
    • szkolenie z obsługi klienta
    • szkolenie z zakresu tworzenia atrakcyjnej oferty
    • szkolenie jak umiejętnie negocjować
    • szkolenie z zaawansowanych narzędzi sprzedażowych.
    • warsztaty jak budować cenę produktu / usługi
    • szkolenie z marketingu internetowego
    • szkolenie z motywacji pracowników działu handlowego
    • jak modyfikować strategię sprzedażową wskutek zmian makroekonomicznych
    • szkolenie z zakresu tworzenia atrakcyjnych ofert handlowych.
    • praca z trudnym klientem

    Wypełnij formularz, napisz do nas!

    Skontaktuj się z nami!

    Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji, by dowiedzieć się, jak możemy wesprzeć Cię w obszarze sprzedaży.


      Zainspiruj się wartościowymi treściami

      Blog Venture Navigator

      Połączenie finansów, sprzedaży i marketingu lut 27

      Jak połączyć finanse, sprzedaż i marketing?

      Jak połączyć finanse, sprzedaż i marketing, żeby firma w końcu zaczęła zarabiać (a nie tylko działać)? Znasz ten scenariusz? Marketing robi swoje kampanie, sprzedaż próbuje zamykać klientów, a dział finansów stara się zapanować nad budżetem… i każdy ciągnie w swoją stronę. Efekt? Firma niby się rozwija, ale pieniądze rozchodzą się szybciej, niż przychodzą, a wyniki są dalekie od oczekiwań. W Venture Navigator podchodzimy do tego inaczej. Łączymy finanse, sprzedaż i...

        Na naszym blogu piszemy o biznesie. Zobacz nasze pozostałe artykuły 
        • 25 lutego, 2025
        • / By Aleksandra Kłodnicka

        Nowe zmiany w prawie pracy w Polsce w 2025 roku

        • 25 lutego, 2025
        • / By Aleksandra Kłodnicka

        Jak Business Intelligence może pomóc Twojej firmie?