Jak uzyskać sukces sprzedażowy?
- Sprzedaż Twojej firmy nie odpowiada Twoim oczekiwaniom?
- Oczekujesz większej sprzedaży a Twój zespół nie jest w stanie osiągnąć założeń?
- Twoja konkurencja ma większe kompetencje sprzedażowe?
- Nie możesz zmotywować odpowiednio Twojego zespołu sprzedażowego?
- Czujesz że obszar marketingu i sprzedaży nie współgra ze sobą
- Każdy sprzedawca w Twoim zespole ma indywidualną ścieżkę sprzedażową
- Obawiasz się że z odejściem sprzedawcy utracisz klientów?
- Twój lider sprzedaży improwizuje i nie dostarcza Ci miarodajnych raportów?
- Czy wiesz dlaczego klienci mają kupować od Ciebie, a nie od Twojej konkurencji?
Skontaktuj się z nami wypełniając formularz poniżej lub pisząc na adres vnav@vnav.pl
Umówisz się z naszym ekspertem na darmową 30 minutową konsultację, omówimy w których obszarach możemy Ci pomóc.

Skontaktuj się z nami:
Jakie konkretne rozwiązania wdrażaliśmy u naszych klientów
- ułożenie i optymalizacja procesów sprzedażowych – zobaczysz, co może osiągnąć mechanizmami wewnętrznymi, często są to drobne rzeczy, które dają duże efekty bez konieczności dotrudniania handlowców
- wdrożenie narzędzi do monitorowania i raportowania sprzedaży, zarządzania sprzedażą – CRM, planowanie, analiza odchyleń
- tworzenie systemów motywacyjnych dla zespołów sprzedażowych – motywatory zespołu – zmiany systemowe, które odpowiednio skonfigurowane tworzą różnicę
- szkolenia sprzedażowe podnoszące kompetencje działu takie jak: jak osiągać cel, jak motywować i wyznaczać cele sprzedażowe, techniki negocjacyjne, praca z trudnym klientem
- analiza i badania rynku
- dostarczenie sprofilowanych baz danych dla działu handlowego
- technologia w procesie sprzedaży – narzędzia analityczne, systemy lojalnościowe,
- jak zwiększać sprzedaż poprzez dopasowanie rozwiązań posprzedażowych,
- wdrażanie rozwiązań proceduralnych w dziale sprzedaży, których celem jest zwięszkenie sprzedaży
- automatyzacje procesów sprzedażowych
- rozwiązania analityczne preferencji i zachowań klienta wpływających na wzrost sprzedaży
- warsztaty marketingowe dla działów sprzedaży i warsztaty sprzedażowe dla marketingu by działy rezonowały ze sobą i mogły skuteczniej rozwiązywać problemy
Nasi Klienci















Typy szkoleń
przeprowadzane u naszych Klientów.
- szkolenie z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym
- warsztaty z zakresu pozyskiwania klientów
- szkolenie z obsługi klienta
- szkolenie z zakresu tworzenia atrakcyjnej oferty
- szkolenie jak umiejętnie negocjować
- szkolenie z zaawansowanych narzędzi sprzedażowych.
- warsztaty jak budować cenę produktu / usługi
- szkolenie z marketingu internetowego
- szkolenie z motywacji pracowników działu handlowego
- jak modyfikować strategię sprzedażową wskutek zmian makroekonomicznych
- szkolenie z zakresu tworzenia atrakcyjnych ofert handlowych.
- praca z trudnym klientem
Wypełnij formularz, napisz do nas!
Skontaktuj się z nami!
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji, by dowiedzieć się, jak możemy wesprzeć Cię w obszarze sprzedaży.
Blog Venture Navigator
Jak połączyć finanse, sprzedaż i marketing?
Jak połączyć finanse, sprzedaż i marketing, żeby firma w końcu zaczęła zarabiać (a nie tylko działać)? Znasz ten scenariusz? Marketing robi swoje kampanie, sprzedaż próbuje zamykać klientów, a dział finansów stara się zapanować nad budżetem… i każdy ciągnie w swoją stronę. Efekt? Firma niby się rozwija, ale pieniądze rozchodzą się szybciej, niż przychodzą, a wyniki są dalekie od oczekiwań. W Venture Navigator podchodzimy do tego inaczej. Łączymy finanse, sprzedaż i...
Na naszym blogu piszemy o biznesie. Zobacz nasze pozostałe artykuły
- 25 lutego, 2025
- / By Aleksandra Kłodnicka
Nowe zmiany w prawie pracy w Polsce w 2025 roku
- 25 lutego, 2025
- / By Aleksandra Kłodnicka